marieberg

idag har vi varit på marieberg. fick ju presentkort (500 kr) av mamma & pappa i julklapp, christian fick det med, så tänkte kolla ifall det fanns något. jag tänkte köpa tröjan på bilden nedan, men dom var slut!! jag fick en sån i julklapp av mamma & pappa (som jag då valt ut själv) fast en svart med vita ärmar och siffrorna var röda. snyggt! men såklart fanns dom inte nu. gillar såna tröjor!



istället köpte jag tröjan på bilden här under (fin den med) + ett par svarta leggings. så nu har jag två hela leggings, haha! att de alltid ska gå sönder.. hittade inget annat. inget på rean!




tänkte äta på marieberg, men jag köpte med sallad från maxi. blev så sugen på det!! gott var det :) när christian gick ner och greja lite med bilen så tog jag och billy en sväng ner till ica för att köpa lite lösgodis. var lite sugen, och ibland måste man ju unna sig ;) blev ju sallad igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0