nu är jag igång!

ja men visst! igårkväll gick jag med i viktväktarna. jag har länge tänkt att jag ska gå med, och igår slog jag till! :) vikt och mått är uppskrivet, så får se om det blir nån skillnad. det funkar ju för andra så då tycker jag att det borde funka för mig med :) om man sköter sig såklart också. blev ju medlem på kvällen, så jag skrev upp allt jag ätit under dagen. det blev några points mer än vad jag ska äta, men man har ju veckobonus med så det drogs lite därifrån. idag har jag fyllt i, även det som vi kommer äta sen. 1 points mer blev det då. ganska bra tycker jag ändå! så nu ska jag försöka hålla det här och hoppas på att det händer något :) vill inte hålla på med massa dieter och skit där man måste utesluta saker. bättre det här då man får äta vad man vill, bara det att det är mängden man måste tänka på. jag tänkte att jag skulle ge det här ett försök :) wish me luck!

nehej, kika runt lite, sen plocka lite och sedan fixa spagetti och köttfärssås :)

kanske borde fixa ny header snart också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0