tröjan!

godmorgon!
måndag, och nu har vi en ny vecka framför oss. idag vet jag inte vad vi ska hitta på, förutom en promenad som det får bli sen :)
igår var det tänkt att vi skulle åka till christians mamma men hennes gubbe var sjuk så då får det bli en annan dag. istället åkte jag och billy till marieberg! :) jag hade ungefär hälften kvar på mitt presentkort och så fick jag christians med att handla för eftersom han inte hittar något där.
jag hittade inte så mycket, men jag hittade ju faktiskt tröjan som jag ville ha som jag inte såg i fredags!! :D trodde de var slut, men de hängde på ett annat ställe bara. och så fanns det inte så många kvar heller. så den fick jag med mig hem. sen köpte jag en jacka till billy, tyckte han behövde en, för det är inte alltid som han behöver ha overall, och fleecejackan kanske det blir tunnt med. så då passar en jacka bra :)



igår morse var jag faktiskt och jobbade - i typ 2 timmar! vi var hemma hos mamma i lördags och då ringde en från hennes jobb och frågade om hon kunde städa på restaurang brändåsen (där jag städade i somras). hon frågade om jag ville ta det och det kunde jag, men de har ju byggt ut så jag visste ju inte vad man skulle göra på den nya delen. ingen annan som visste det heller!? så mamma följde med så vi frågade en som jobbade där. det var bara två toaletter och två omklädningsrum som skulle göras där. det kanske blir att jag kommer ha det på söndagar.. det var segt när alarmet ringde 5:15!! christian gick upp samtidigt så han skulle vara vaken och höra om billy vaknade. jag hoppades att han skulle sova när jag kom hem så jag fick sova ;) men när jag kom hem strax efter 8 så satt christian och matade han. så inte blev det något sova, haha! han brukar ju iofs vakna vid 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0