firat

idag kom mamma, pappa, erika och emilia på besök! de hade med lite fika och presenter eftersom jag fyller imorgon (hela 22 år, haha!). jag fick en köksvåg, asbra för det hade jag önskat mig :) så nu kan jag lättare räkna pointsen när jag vet vad maten väger och så. och så fick jag pengar överfört också! :) alltid behövligt. så när jag var till maxi förut köpte jag foundation, foundationborste och en ögonfransböjare. det var dags att köpa nytt av alla tre så då passade jag på :) sen ska jag ta och boka ett besök hos frisören för färgning. ingen som hade något förslag?! erika hade köpt en mascara till mig, vilket var behövligt också då min varit slut ett bra tag nu. och så fick jag ett fint linne som hon hade beställt till sig själv egentligen när de var här för ett tag sen. jag har ett likadant som jag då beställde till mig som morsdagpresent :) båda är lila men det är liite olika nyanser.
present från christian fick jag i fredags när vi var till marieberg. han visste inte vad han skulle köpa men jag kom tillslut på att han kunde köpa ett par jeans till mig, så jag provade ut ett par som fick följa med :)

helgen har annars gått fort. i fredags förutom en sväng till marieberg så fick vi besök av tony och linda på kvällen, då blev det grillning och sen en timmes kvällspromenad :) i lördags åkte vi och hälsade på mamma och emilia, bara dom hemma då. blev bjudna på god mat :)
igår åkte vi ner till otterberget och firade christians pappa som fyllde i maj. så där var vi under dagen, grillade också - alltid gott!

innan läggdags ska jag ta och köra 40 minuters zumba. började dagen igår med 20 minuter, gött! i veckan är det lite som väntar. imorgon fyller jag ju då, ska komma på nån god mat som man kan lyxa till det med :) på onsdag blir det promenad med linda, sen är det avslutning för unga föräldrar nere i sjöparken. hoppas på bra väder :) på torsdag är det frulleträff hemma hos ann-sofie, trevlans :) på lördag tänkte jag ha lite kalas, så i veckan måste jag baka lite också. hej och hå, hej och hå!

den högra fick jag av erika. den ser liite mörkare ut, men den var ljusare. fina är de iallafall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0