förslag?

nångång i sommar har jag tänk att gå till frisören och fixa håret. det var jättemånga år sen som jag var på en salong då jag de senaste åren blivit klippt/färgad av mia och linda. och så har jag ju färgat själv också. men jag tänkte lyxa till det med att gå till en salong och få håret färgat. meen, jag är lite osäker på hur jag vill ha det.

vad tycker ni? som bilden till vänster eller höger? jag vill ju gärna prova ljusare och som det är på bilden (vänster) är det ju inte jätteljust! christian tycker jag ska ha så, haha! han vill se mig ljusare och det vore ju kul att testa faktiskt. vågar jag? det är ju fint iallafall.. men skulle jag passa i det tro? men jag trivs ju också i mörkt och jag gillar håret på högerbilden. jag vill iallafall ha massa slingor, så mycket vet jag. förslag uppskattas då jag tycker det är så svårt jämt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0