grattis till mig

vet inte om jag ska säga att jag redan fyller 22, eller att jag bara blir 22. den saken kan man se på olika sätt :)

idag händer det inte så mycket. tänkte gå ut en sväng sen i det fina vädret, och sen även handla grejer till tacopaj som jag tänkte göra idag :D så gott ju! jag har aldrig gjort det förut men det är väl inte så svårt. det blir ett recept från viktväktarna.
förresten så klarade jag mitt lilla delmål! :) -4 kg på 8 veckor. idag har det gått 8 veckor, och även om det inte ska vara så svårt att gå ner 4 kg på 8 veckor så har det ändå varit lite upp och ner för mig och det har gått lite segt. jag har inte känt mig jättemotiverad även om jag fan skulle klara det där. men men, jag klarade det iallafall och nu faaan får det vara nog med slarv. skärpning nu!

kom även på att idag är det 3 år sen som jag tog studenten! 11 juni 2010, på min 19-årsdag var sista dagen i skolan. de här 3 åren har gått apfort ju. har fortfarande svårt att få in att det har gått 3 år.. haha!

en liten jag.
 


idag fyller även min kusin linda 20, så grattis till henne! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0