sjukling

kanske ska ta och göra om designen lite så det blir mer somrigt :)

idag blev våran kille 9 månader! ♥ lika länge här ute i världen som inne i magen ungefär. de 18 bästa månaderna!
det är så jobbigt nu när han är sjuk :( det verkar ju aldrig bli bra! hostar en del, snorig, och igår hade han feber när christian kollade. idag hade det sjunkigt. hostmedicinen hjälper ju inte heller.. det finns ju inte så mycket man kan göra. pratade med en på vårdcentralen igår och hon tyckte bara att han skulle försöka dricka mycket vätska, vatten. vi vuxna kan ju få ut slemmet i halsen, men det kan ju inte de små. jag hoppas verkligen att det kan bli bra snart!! han var ju ganska förkyld i april, sen avtog det men hostan försvann aldrig helt. och nu är han förkyld igen. de kan ju bli sjuka mycket första året men när det har varit så mycket nu så blir det så jobbigt :( tycker synd om min lilla prins. inte lätt att vara liten!

vi var ute en stund förut idag, tänkte att det kan ju vara bra med lite luft iallafall. det var avslutning för unga föräldrar så då var vi i sjöparken och grillade lite och sen blev vi bjudna på fika i restaurangen. trevligt! :) på hemvägen gick jag in till viktväktarna och shoppade lite. passade på när jag såg att dörren stod öppen. så det blev bars och lite annat som jag hoppas smakar bra :) kan ju vara bra att ha när jag blir sugen på något istället för att köpa godis och sånt som det är mer points i.



snart förbereda mat till billy och sen blir det att sova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0