kvällsläs

godkväll!
måndag igen.. dagarna flyger förbi.
kollar på ullared och blir så jäkla sugen på att åka dit!! men man måste ju ha pengar till det också. förhoppningvis kanske det blir i sommar?! kan ju hoppas att det finns pengar till det då.

christian är iväg och ska hämta cykel hos morgan & mia. billy sover så då blev det att stanna hemma för oss. christians moppe gick ju sönder i torsdags så jag fick hämta han från jobbet då. upp tidigt på fredagen för att skjutsa, men det var fan inte kul att gå upp. haha! tur att billy var vaken också för det hade inte varit kul att väcka honom. upp tidigt idag med för att skjutsa, och inte var det kul idag heller. men det blev ju lite mer sova en stund efter vi kom hem. skönt det iallafall :) så nu skulle han hämta cykel så han kan cykla till jobbet!

nu tänkte jag läsa lite grann och sen blir det att sova. lånade med en bok av linda igår; femtio nyanser av honom.
har hört att den ska vara bra, så jag ska väl försöka läsa när jag har tid. det blir väl på kvällarna, fast då brukar jag vara jäkligt trött istället. jag började lite förut medans billy sov när vi kommit in från promenad. en sida hann jag läsa, haha! så nu blir det fortsättning ;) läste ju asmycket förr och det är ju så mysigt att ligga och läsa. nu finns ju inte så mycket tid, men lite ska jag väl hinna klämma in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0