old pic

godkväller! ensam uppe. billy sover sen en stund tillbaka och christian gick nästan nyss och la sig.
jag borde passa på att läsa - boken är ju bra! har ju inte kommit så jättelångt, men det jag har läst har varit bra :) men jag känner också för att kolla på serier! har ju några avsnitt av glee och once upon a time att kolla på, så det kanske blir att kolla på något avsnitt iallafall. sen blir det nog att sova för min del också. billy vaknade ju så tidigt imorse och somnade inte om efter maten och då innebär det ju att jag inte får sova. trött mamma! gick upp efter en stund.. diskade, åt frulle och kollade lite på tv.
annars idag har vi inte gjort så mycket. christian har ju då varit lite bakis, jag & billy har varit ute på promenad, och då sov han ju iallafall. vi var ute på en promenad förut också och då var christian med. det var faktiskt han som ville gå ut (mest för att billy var trött, gnällig, men inte ville sova).

ifredags var tony & linda här. vi fixade god mat! ytterfilé och potatisgratäng, sallad & rödvinsås. mums!! :) kollade också på gladiatorerna. sen kollade vi på film; chernobyl diaries. den var väl bra, spännande. även om det egentligen inte hände så himlans mycket. blev lite besviken på slutet också. men nu har man sett den och det är ingen film jag behöver se igen :)
igår åkte vi och köpte present till mamma, senare åkte vi och grattade henne. hon fyllde i torsdags. vi blev bjudna på god mat! åkte hem så vi kunde kolla på melodifestivalen. missade dock början.. jag satt iallafall här i min ensamhet och kollade. var så trött så jag somnade tydligen innan poängen från de svenska rösterna delades ut. vaknade till och tänkte att jag nu skulle kolla vem som vinner. men då började precis eftersnacket, haha!

imorgon blir det en tripp in till marieberg med mamma, erika & emilia. vi ska även till collage foto, kanske boka tid för fotografering då. billy fick ju det i doppresent av mamma och dom. kul att ha lite "studiobilder" :)

nej nu blir det ett avsnitt sen sova!



haha, fan snart 3 år sen ju!! ibland vill jag ha svart & rosa hår igen.. men är ändå osäker på det svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0