sjukis

här hemma har det blivit lite sjuka. billy har blivit lite förkyld; lite snorig och hostar. ibland när han hostar så spyr han också :( och så är han lite dålig i magen, som han var för ett tag sen. men det är inte lika illa med det nu. han har säkert blivit smittad av emilia när de var barnvakt i lördags. tydligen så var hon förkyld..
igår kände jag mig lite tjock i halsen och hängig, men än så länge bara det. christian känner också av idag + dålig i magen så han är hemma från jobbet. jag är glad bara jag slipper vara dålig i magen.
just nu sover både christian och billy. billy har sovit småstunder under dagen och han har somnat ganska lätt också, och det gör han inte annars. så det märks att han är lite sjuker ♥
vi skulle ju storhandla idag med, så får se hur det blir med det. kanske blir det jag som får åka iväg själv och handla. det skulle ju behövas i alla fall..

igår var jag och billy med mamma, erika och emilia till marieberg. när vi nästan var framme säger emilia:
"vad stort Sverige är!". haha.
efter det åkte vi till collage foto för min prins skulle fotograferas. han var jätteduktig och glad hela tiden! :) förutom på slutet då han blev trött och lite hungrig. tror det blev massa fina bilder. vi ska dit på tisdag igen för bildvisning :) kul!!

plankstek!! :) asgod. i lördags firade vi christians syster linda som har fyllt 18! vi körde 2 timmars bowling och sedan mat efter det. trevlig kväll :)

i söndags var vi i vretstorp och hälsade på Magnus (min morbror) och therese :) trevligt! länge sen jag var där, första gången för christian & billy.

just, vägning idag med! -0,7 kg så det var ju bra :) och så åt jag massa lösgodis förut med, haha! inte bra inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0