sugen blir man..

varför ska man gå in och kolla ullareds-bloggen?! blir ju så sugen på att åka dit! man kan ju hoppas iallafall att det blir en resa i sommar :) sen om det blir det får vi se.

den här dagen har varit såå seg! billy har sovit nästan hela dagen.. bara varit vaken då och då. trötta sjukisen ♥
christian har också sovit typ hela dagen. de vaknade strax efter 17 då jag nästan var färdig med maten. jag var så jäkla hungrig så var tvungen att fixa något. först tänkte jag göra våfflor, som jag egentligen skulle ha gjort igår när det var våffeldagen. men det får bli imorgon :)

god milkshake jag gjorde häromdagen. 2 dl lättmjölk + lite jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0