jobbig natt

billy har ju som sagt blivit förkyld igen. inatt hostade han massa + att han var jättesnorig. det är inte det lättaste att ge en bebis näsdroppar och inte hostmedicin heller för den delen. bara vrider och vänder sig och skriker. det förstår jag, det kan ju inte vara så kul för dom. men man måste, även om man känner sig så taskig. men det är ju bara för doms eget bästa! efter ett tag fick jag i både näsdroppar och hostmedicin och jag hörde hur han kunde andas lättare sen. skönt! blev också nerspydd två gånger eftersom han skriker/hostar så han spyr.. sen ville ju busungen inte somna om heller utan klättrade lite på mig, skulle bara ställa sig upp hela tiden. två trötta föräldrar och en pigg bebis! det är så det är ;) nu är billy inte liika snorig längre, men han hostar väldigt mycket :( hoppas att det inte varar lika länge som sist!!

idag fick sjuklingen sig ett bad. annars har vi inte gjort mycket förutom att tagit det lugnt. vi ska nog hålla oss inne några dagar nu så det inte blir värre. så inga promenader här inte! fast jag kan ju gå ut när christian är hemma iofs. annars får jag ta och köra zumba i veckan. jag måste ju röra på mig!!

idag är det 2 veckor kvar tills jag fyller. men det är också 2 veckor kvar tills pretty little liars säsong 4 börjar!! :D fast i usa dårå. men bara att ta hem och kolla dagen efter! wiiii! längtat massor ju! tagga :D haha man blir ju beroende!

när christian kommer hem från jobbet ska vi åka och handla, sen hem och äta tacos! :) mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0