onsdag

igår var det 3 veckor kvar tills jag fyller. när det var 8 veckor kvar, alltså för 5 veckor sen så hade jag satt ett litet delmål. då hade jag tänkt att jag skulle gå ner 4 kg tills jag fyllde. då skulle det vara ca 0,5 kg/veckan. det vore ju rimligt, ville inte ta för mycket ifall det inte skulle gå. fatta besvikelsen då! igår när jag vägde mig så hade jag gått ner 1,1 kg sen veckan innan :) väldigt bra! och nu är jag bara 0,5 kg ifrån mitt delmål, och det är 3 veckor kvar tills jag skulle ha gått ner dom kilona. så jag antar och hoppas att jag klarar det ;) of course I can!!

igår blev det en promenad med linda på ca 1 ½ timme :) det hade slutat regna när vi skulle gå. senare kom det lite smått och när vi närmade oss hemåt men hade en liten bit kvar så började det ösa mer ner. så då fick vi traska på hem.
åkte hem till tony & linda senare. christian hjälpte tony med bilen, och så blev vi bjudna på väldigt god paj! :)

idag har jag varit mer utvilad. billy vaknade vid 6 (sovit i sin säng hela natten, så skönt!), fick mat och så. efter att ha varit vaken lite och efter lite mer mat så sov vi en stund till, till typ 9. sen var vi uppe en stund, jag diskade lite, kollade på tv.. sen la vi oss igen för billy var så trött. så efter lite mer mat så somnade han och även jag. vi gick upp runt 12. såå skönt! :) runt 14 traskade vi bort till familjens hus, unga föräldrar. så där hängde vi, åt mat.. det vanliga ;) träffade miriams lille bebis som bara var 8 dagar. han var såå liten och jättesöt! nu väntar vi bara på marinas bebis som håller sig kvar där inne.

tog en timmes kvällspromenad med min tröttis förut. varmt & svettigt, och skönt såklart! :) imorgon ska vi till bvc för 8-månderskontroll. det ska bli spännande att se hur mycket billy har gått upp och hur lång han blivit. efter det ska vi på en liten promenad med rebecka, oliver och agnes. vi ska även stanna till vid en lekplats så de kan leka/gunga lite :)  

eftersom vi aldrig åkte till marieberg i måndags så beställde jag ett displayskydd till mobilen + ett skal. idag kom skyddet iallafall så nu är displayen skyddad. hoppas på att fina skalet kommer imorgon :)

nehe, läggdags snart kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0