dagiskort

hej och hå! tänkte bara visa billys fina dagiskort! :) beställde bild 5 & 6. men kanske skulle ha tagit 4:an istället för 6:an. 5 och 6 var ju ganska lika. haha gillar blicken på bild 2! min finis ♥



idag är billy på dagis mellan 9-14, och likaså imorgon. igår lämnade jag han 10.15 innan jag åkte till jobbet och så hämtade christian honom när han slutat jobbet. eftersom jag bara jobbar tisdagar varannan vecka så blir det ju lite billy får vara på dagis då. så han får där onsdagar och torsdagar dom veckorna också så det är ju bra :) då blir det inte så långt emellan. man har ju rätt till 15 tim/vecka också. dom veckorna jag jobbar måndagar och tisdagar så är han där dom dagarna. igår hade det gått jättebra iallafall :) han verkar trivas bra och det är skönt :)

nej, det var bara bilderna jag skulle visa. nu blir det en snabbis in i duschen, ska hämta billy om 30 minuter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0