full rulle

äntligen hemma! idag har jag jobbat 11-20.30 och jag kan säga att det har varit sjukt mycket folk idag. dessutom en sjuk i kassan, så det var en från golvet som var inringd idag som fick sitta i kassan också annars hade jag varit själv från kl. 15. det hade inte funkat alls! men dagen har ju rullat på iallafall, skönt det :)

idag fick jag veta att jag kommer att hamna på färgavdelningen. kul! :) jag ser verkligen fram emot att göra något annat och det ska bli kul att få vara på färg :) jag skulle få vara med på utbildning snart med för utomhusfärg. bra att börja redan nu!

mina fina prins har tydligen sovit sen 17, den lilla tröttisen. tufft på dagis! så får se om han vaknar något sen eller inatt, eller om han sover vidare till imorgon bitti.
christian åkte iväg och handlade lite, sen ska vi äta och chilla. fullt hus är ju på tv:n nu så den blir det nog att kolla på :)

hoppas alla får en trevlig helg! :) själv ska jag jobba imorgon och söndag 11-18.30. imorgon ska vi även fira linda som fyller nästa vecka! :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0