heja heja!

hallåhallå denna lördagkväll! idag och imorgon är jag ju ledig så det känns riktigt skönt :)
igår jobbade jag heldag 9.55-19.15 och det gick bra fast lite segt vissa stunder. men mycket folk ändå. pratade med christian och billy när jag slutat men när jag kom hem så hade billy somnat, trötta killen. och så sov han till 5.15 imorse då vi gick upp och värmde mat, somnade om efter en liten stund och så gick vi upp runt 8.
så igår drog jag ut på en joggingrunda. min andra "riktiga". första gången blev 1,6 km och igår drog jag till med 2,4 km! jag hade bestämt mig för minst 2 km så jag kämpade mig igenom det sista fast jag lätt hade kunnat stanna innan. genomsvettig när jag kom hem! men så himla skönt. helt sjukt att för några år sen orkade jag knappt 500 m. kom ihåg i skolan när man skulle springa på banan som då är 400 m.. knappt så jag orkade runt där. stört!
efter det åkte jag till maxi för att handla lite frukt och annat som behövdes. hemma så fixade jag och christian mackor och kollade på det regnar köttbullar 2. mia, det blev som du sa. jag somnade efter halva filmen! haha så jävla sämst jag är. till slut gick jag och la mig, när filmen typ var slut!

idag åkte vi till mamma & pappa. mammas kusin mona hade smyckesparty så mamma och jag åkte dit och kikade på massa fina smycken hon gjort. jag köpte med mig ett fint armband och en fin fotlänk :) ska ta och beställa en med dödskalle också tror jag! sen blev det tillbaka ner för att grilla. det smakade bra, och mätt & belåten blev man.

billy som inte har sovit något under dagen somnade på hemvägen och sov vidare hemma. hoppas han sover lite längre imorgon. ja, hoppas kan man alltid göra. haha!
jag tänkte ta och dra igång senaste pretty little liars och efter det ska nog jag dra mig till sängen :) det behöver ju inte bli sent varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0