jobb!!

ja men tro på fan!! jag har fått en fast tjänst! :D hur bra är inte det? så i oktober lämnar jag kassan och börjar ute på golvet istället. det är på sälj 1, vilket innebär trädgård, färg, järn och el. vilken avdelning jag ska vara på är ännu oklart, det skulle jag få veta om några veckor när det hade tänkts klart. det är 20 timmar i veckan, men det är ju fast så jag kan ju alltid jobba mer också! :) nu går jag på 30-timmars vikariat och det är ju till nyår. några timmar mindre men skönt att veta att jag har det där sen. så vikariatet upphör i oktober och sen drar jag igång. spännande och kul med något annat :) tjänsten låg ute i somras och jag slängde iväg en ansökan. trodde inte alls att jag skulle få den. tydligen har jag gjort bra ifrån mig så det var ju kul att höra! :)

jobbat idag 11.45-20.30. dagen har gått skapligt bra med mycket folk under nästan hela dagen. äntligen hemma och det blev direkt att byta om till pyjamas, haha! så jädrans gött :) idag får det bli chill i soffan.
igår blev det en joggingtur, testade en ny runda som jag velat testa ett tag. den var 2,2 km (längre än jag trott) men fortsatte hela vägen hem så det blev 2,8 km! mycket nöjd och det går bara bättre och bättre. kul :)

nu får det bli pretty little liars och lite choklad :)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Så jävla gööööötttttt! grattis igen! :D

Svar: Jaaaa!! Tack!! :D
Elin Pettersson

2014-08-14 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0