måndag.

nu är vi igång på en ny vecka. jag har jobbat 8.45-14.30 idag, alldeles lagom, och efter det blev det hemåt och hämta billy på dagis. när jag kom var dom ute och det är så kul att se hur de leker när man inte är med. billy satt på en cykel med två killar bakom sig (en sån där cykel man kan skjutsa där en sitter bak). haha så kul! billy kan ju inte trampa men han försöka komma framåt iallafall :) lille prins!
efter att christian kommit hem från jobbet så åkte vi in mot Marieberg. först åt vi mat, sallad för min del på favoritstället. billy fick pannkakor (som sen jag och christian satt och åt ifrån då han inte ville ha mer, haha!). christian tog kinamaten som vanligt. så bra när man vill äta olika mat och ställena ligger bredvid varann :)
billy fick en tunnare mössa. det är dags att börja använda mössa nu då det börjar bli kallt. hade lätt kunnat haft vinterjackan idag! till mig köpte jag en vit topp som var i typ spets/nät med svarta siffror på. kände att den var lite mig så den fick följa med hem. jag köpte även sockerpasta på Panduro i tre olika färger. billy fyller ju snart så tänkte ha lite till tårtorna. vi köpte en present till billy på toys 'r' us också. vet verkligen inte vad vi ska köpa mer. vi har ju två ligger här hemma redan men nånting mer ska det väl bli. efter en sväng på rusta åkte vi hem. jag drog iväg på en promenad direkt med billy. vi gick och kollade på hästarna, och det var två som var på bushumör då de sprang runt som bara den. kul att se :) på hemvägen somnade han och sover ännu. jag har passat på att lägga in dagisschemat och ska väl dra igång ett avsnitt av nån av de serier jag kollar på. ska även slänga in lite träning. imorgon blir det mer av det :)

åh, igår var jag tvungen att se rock of ages! jag har velat sett den så himla länge och nu när min syster pratat om den och spelat upp lite så blev jag mer sugen. så igår kväll när vi kom hem efter att ha varit hos mina föräldrar så kollade jag och christian på den :) till och med han gillade den. han som inte gillar rockmusik, haha! och så sjöng de mycket också vilket han inte heller är så förtjust i. men det gick :) så många bra låtar!!

ja som sagt, igår var i vretstorp. jag började måla rummet i källaren som erika ska ha. en målning till behövs det så det får vi ta nån dag. blev bjudna på mat och även räkor/kräftor. och nu på tal om mat så känner jag mig hungrig så får väl ta mig något att äta och mysa ner mig under filten. ingen värme inne :(

ledig imorgon, woop woop! :) så får se vad dagen har att bjuda på. vi ska väl iallafall ta en sväng till lekparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0