2 januari

andra dagen på 2014!
nyårsafton spenderades först på jobbet mellan 8.45-15. sen hem och greja och fixa sig lite innan maten gjordes iordning. christians bror tony var hemma hos oss och så kom linda på kvällen när hon slutat jobbet.
maten bestod av baconinlindad kycklingfilé, potatisgratäng, sallad, rödvinsås och vitlöksbaguetter. inte helt fel :) gjorde creme brulée till efterrätt som vi åt innan vi skulle gå ut till tolvslaget. det funkade, men jag trodde ändå att det skulle vara godare. det var första gången jag åt det så jag vet inte alls hur det smakar om man äter nån annanstans. men nu har jag testat iallafall! en lugn och trevlig nyårsafton. mer än så behöver det inte vara tycker jag. är aldrig sugen på alkohol iallafall så det skippar jag!
billy somnade efter 20 nångång och vakande när jag skulle ta på han kläder när vi skulle ut innan tolv. han var vaken hela tiden och var med och kollade på raketerna och de fina färgerna vi fick se i himlen. både intressant och lite småläskigt kanske! jag trodde ju såklart att han skulle somna om efter lite mat när vi kom upp igen. men icke, han somnade inte förrens efter halv 3!! alltså.. fyfaan så trött man var. han somnade till (tror jag) flera gånger i sängen men sen satte han sig bara upp - flera gånger! den lille busen.. till slut gick det och han sov till nästan 8. inte lika länge som jag hade hoppats på.

christian är iväg och köper lampor till bilen, billy sover och jag ska väl snart ta och göra dagens 100 squats. eller det blir väl att köra 200 idag eftersom jag inte gjorde igår. fick ont i magen i fredags, på lördagmorgonen var det bra sen kom det tillbaka. det gjorde ont, och jag fick springa på toa.. hatar't! på fredagen skulle vi hem till christians pappa m. familj för det sista julfirandet men jag stannade hemma på soffan medans christian och billy var iväg.
igår kom det tillbaka!! vet inte varför eller vad det kommer ifrån?! fick inte behålla nån mat.. fick i mig 3 varma mackor på kvällen och de fick jag behålla tack och lov! nu är det iallafall bra. det känns ju lite fortfarande men jag har sluppit sprungit på toa och jag har sluppit smärtan.

tänkte lägga in bilder från julen sen så kommer skriva om den senare :)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0