hallåhallå

idag har jag jobbat 10.30-17.30, precis som jag gör varannan onsdag (skrev ju sist att varannan onsdag jobbar jag 10.30-18, men det var fel! 8.45-18 ska det vara. haha, för den som vill veta eller ej). lämnade billy på dagis imorse och det gick jättebra! han var glad och gjorde inte ett ljud ifrån sig när jag gick :) så skönt att det går så bra nu. igår gick det också bra och han hade även ätit bra på dagen. min lille prins!

när jag slutade idag kom christian & billy för att hämta mig, sen köpte christian skor som han skulle ha till innebandyn som han sen åkte iväg till efter att ha släppt av mig och billy hemma. han somnade sen efter att ha ätit, lilla tröttisen. då passade jag på att baka chokladsnittar och kikade sen på det senaste avsnittet av pretty little liars :)
snart blir det läggdags! vet ju aldrig hur länge billy bestämmer sig för att sova. som en annan dag här, då skulle jag lämna han på dagis 8.15 och jag fick väcka han 7.30 då jag kollade på klockan!! då hade han fått mat vid 5 också. igår hade jag alarm som skulle ringa klockan 7 ifall det skulle bli så igen. såklart! det var knappt så han ville vakna när alarmet ringt! haha. men annars när vi inte ska nånstans, då passar det bra att gå upp klockan 6.30-6. troligtvis kommer det bli så imorgon bara för att jag är ledig. men man kan ju hoppas att det blir till iallafall 7. han brukar ju vakna vid 5 ibland och äta och sen somna om igen. önska kan man göra inför morgondagen!

nej bäst att lägga sig nu så man får sig lite sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0