pretty little liars + fruktsallad

idag har jag jobbat 10.30-17.30, sista jobbdagen för denna vecka dessutom. jag jobbade måndag 17-20.30, igår 8.45-15 och så idag. så ser det ut varannan vecka. så nästa vecka och varannan kör jag tisdag 11-20.30 och onsdag 10.30-18. lagom tycker jag. och så blir det ju lite extra också :) som i lördags och i söndags, så får se om det blir något mer. mitt vikariat har jag till vecka 13 (mars) så får se sen hur det fortsätter. jag ska ta och söka till en utbildning också som börjar i augusti så det ska jag ta och kika närmare på med.

åkte buss till jobbet idag så christian och billy kom och hämtade mig när jag slutat. christian släppte av oss och sen vidare mot innebandyn som drogs igång idag. nästa vecka är det min tur! :) vi har bestämt att köra varannan gång så en kan vara hemma med billy. det blir lättast så! billy somnade visst i bilen och sover ännu. han åt lite förut när vi kom hem men nu sover han iallafall. får väl se om han vaknar något sen.
själv har jag nyss ätit fruktsallad och kollat på det senaste avsnittet av pretty little liars!! :) det började ju igen förra tisdagen (i usa), som jag längtat!! så det är så bra när man kan kolla dagen efter när det kommit ut! ska även kolla på ravenswood som också har börjat igen :) såg att det skulle visas på tv också, på tv 11. jag har även kycklingfilé i ugnen som ska ätas sen när christian kommer hem. jag ska ta och ställa in klyftpotatis också till han. för mig får det bli kyckling med grönsaker och lite fetaost. gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0