så kan det va

god kväll!
en vecka av min semester har gått, nu har jag en vecka kvar. ska se till att den blir bra.
i fredags när jag skrev så vaknade billy precis innan jag skulle publicera. tröttisen sov i nästan 3 timmar tror jag. så vi gjorde inte så mycket. efter kl. 20 åkte vi hem en sväng till mamma & pappa i brist på annat.
igår tog jag & billy en morgonpromenad. vi gick och kollade på hästarna som inte är så långt ifrån oss. kumla ridklubb ligger ju där. tog en sväng i fredagsmorse också vid 9 och då var det jättevarmt. igår gick vi vid 8 och då var det lite svalare. senare på dan blev det bad i Askersund med morgan, mia, erik, josefin och barnen. skönt att svalka av sig. synd att det inte var lika varmt i luften bara. men skönt ändå :) efter det åkte jag, christian & billy och handlade lite sen blev det hem och fixa tacos! mums :)

idag fyller min syster erika 19 år, så vi har varit och firat henne. smörgåstårta fick vi med :) haha hon ska alltid ha det, vad hon än fyller! gott för oss ;) billy badade i poolen som mamma har köpt (en liten barnpool) och det gillade han, han som inte var så förtjust i det. skönt för han att svalka sig i värmen :)
kom hem vid 19:15 och billy har sovit sen en liten stund innan det då han somnade i bilen på väg hem.
min sambo har då också sovit en stund nu, däckade strax efter vi kom hem (behöver jag nämna ordet öl?).
ja, och själv har jag suttit och kollat på några avsnitt av once upon a time. funderar på om jag ska plöja igenom ett till innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0