löördag

klickade mig in här men nu har jag suttit här och har inte kommit fram till vad jag ska skriva, haha!
lördag är det iallafall. jag och billy gick upp vid halv 6 imorse.. men han vaknade först vid halv 5 så då gick vi upp och värmde mat. detta är ju då inte så konstigt då han hade sovit sen de hämtade mig på jobbet igår. jag slutade då 17.30.. så ja, konstigt är det inte. inte ska man klaga på billys sömn iallafall. haha men inte kul för en annan att gå upp så tidigt. bara att stiga upp!
tvättat har jag gjort idag med då jag hade bokat tid mellan 9-12. efter det åkte vi till vretstorp till mina föräldrar. så vi var ute lite, gick och kollade på grannens getter och så gungade billy :) vi blev även bjudna på god mat. potatisgratäng och stek! :) sen kom morbror magnus & therese så då fikade vi lite med. trevligt att träffa dom också! christian drack där borta också så nu när vi kom hem drog han bort till sin kompis. billy sover, så vad ska jag hitta på? troligtvis dra igång ett avsnitt av ravenswood :) har ju kollat på sista avsnittet av pretty little liars och det börjar inte igen förrens i juni!!! åh så bra ju, vill bara se mer :D tagga!

jobbade som sagt igår, ett extrapass 10.30-17.30. jobbar inte så mycket i början på april utan det blir mer mot slutet då trädgårdskassan öppnar. där som jag kommer hållas i sommar ;) så jag ska försöka jobba extra det jag kan innan det drar igång. har redan 8 april som jag ska jobba extra och så ringde de förut och frågade om den 6 april som jag tackade ja till. söndag = dubbelt betalt, ja tack! :)

eftersom billy somnade så tidigt igår så passade vi på att kolla på film (jag kan inte kolla för sent för då somnar jag bara, haha!) och till det åt vi varma mackor :) filmen vi kollade på var a cinderella story 3. väldigt bra film! dessutom med lucy hale som är med i pretty little liars :)

nej, nu ska jag tyvärr (haha!) gå och hämta mig lite choklad, dåligt dåligt jag vet.. och sen dra igång ett avsnitt. så jag utnyttjar egentiden. men nu om christian hem, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0