avdelningsbyte

Godkväll!
Söndagkväll, och här sitter vi hemma - utan vår älskade prins! Dagis är stängt imorgon och både jag & Christian börjar tidigt så inatt sover Billy hos sin mormor och morfar. Vi var och lämnade han förut efter jag jobbat färdigt.

I fredags fick jag veta att jag fått mer timmar på jobbet 😃 jag blev uppringd eftersom jag var ledig i fredags och hade inte tid att åka in och vara med på APT-mötet, så nu har jag 30 timmar fast! På vvs-avdelningen. Haha! Nu kör jag på 20 fast (på färg), så jag är väldigt glad över att jag fått mer. Det kommer bli spännande att hamna på en annan avdelning och lära sig nya saker. Men samtidigt läskigt. Tror det kommer gå bra ändå. Så snart ska jag sälja skithusstolar och kakel 😝 och massa annat.

Nej nu tänkte jag faktiskt göra mig redo för sängen. Imorgon väntar jobb 7-15.45.
Får se hur det går att sova utan Billy 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0