fredagsmys

Idag är ju som sagt min lediga dag denna vecka. 1 av 7 lediga dagar denna månad dessutom. Jag har fått massa extra tider + att jag tackade ja till två dagar till nu den 27:e och den 30:e. Lönen i November kommer vara fin 😄

I förmiddags var vi i lekparken med min kusin Madde och hennes barn Hugo och Hampus ☺ Hampus (4 månader) låg så mysigt och sov i vagnen. Barnen lekte typ inget med varann, haha! Blir nog så när man nästan aldrig träffas. Men de gungade och lekte lite i sanden. Det var kul att ses, och det ska vi se till att göra mer ☺

Annars idag har vi inte gjort så mycket. Jag dammade när vi kom hem, så imorgon ska det dammsugas. Lagade mat när Christian kom hem, och efter det åkte vi en sväng till mina föräldrar innan vi åkte till Maxi och bl.a köpte lite fredagsgott :) så bra att de börjat med små påsar till lösgodiset!! Då tar man verkligen det man gillar och inte annat för att "fylla ut". Lagom storlek. 


Fredagsmys med lilla familjen framför Cartoon Network 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0