Godmorgon!

Idag hade jag egentligen varit ledig men jobbar extra 7-16 (likaså i tisdags). Sjukt segt att gå upp imorse 😴 i tisdags somnade jag om och vaknade 15 minuter innan jag skulle gå till bussen. Stress! Imorgon är jag iallafall ledig så hoppas på en liten sovmorgon då. Det gäller ju att Billy tycker detsamma ☺

Gårdagen typ börjades med 1 timmes morgonpromenad. Jag skulle lämna Billy vid 9, och det tar ju en halvtimma att gå till dagis, sen gick jag hem igen eftersom jag inte började förrens 12 och bussen gick vid 10.40. På så sätt är det skönt att det inte är supernära till dagis. Men ändå synd att lämna Billy vid 9 när jag börjar senare, det blir ju inte så mycket tid med han den dagen. Men iofs så måste jag eftersom de går på utflykt vid 9 och då är de ju inte där annars.

Efter jobbet så gjorde vi räkmackor. Det var ju tydligen räckmackans dag 😊 haha! 
Inte mycket räkor på, men det var gott ändå. 

Imorgon är min lediga dag. Vet inte vad vi ska göra då, förutom att träffa min kusin och Billys syssling i lekparken ☺ Nu bor vi så nära varann så det är ju väldigt bra! Synd att man inte träffar släkten mer. Sist vi sågs med barnen var när min morfar fyllde 75 och det var i december!

Och vad virrig (eller trött?) man kan vara då.. Tänkte att vi snart var framme vid Marieberg, men vi är i Kumla. Ska dessutom byta buss här ju.. 😝 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0