höst & svinkalla mornar

Ny vecka, måndagmorgon och jag sitter på bussen på väg till jobbet. Så sjukt trött idag, var inte alls sugen på att gå upp imorse.

Alltså Billy. Så mysig kille!! Igår kväll satt vi i soffan, sen sa han att han ville ligga på mig. Jag flyttade på armen och så lutade han sig mot mig och la sen ner huvudet i mitt knä. Jag killade han i pannan och i håret men så fick jag inte göra. Så då strök jag handen på ryggen istället och frågade om jag fick göra så, då nickade han. Sen avtog det väl för han sa åt mig att göra mer. Haha! Strax efter så somnade han. Lilla älskling 💙

Idag fyller Christian 30 år! 🎉 så i lördags blev det kalas/fest. Trevligt! Men sen blev det ju då en aning för mycket för en som kör allt eller inget.
Jag själv kom i säng runt tolv? Det var iaf när Marina och hennes karl gick iväg till bussen.
Men svårt som sjutton att sova hade jag. Kollade till Billy som låg i sin säng, så han inte skulle ramla ner. Precis när jag kollar till så ser jag hur han nästan är på väg ner. Han har ju stödbräda och så bullade jag upp med täcke också. Men han typ kramade om det. Jag var nog uppe snabbare än snabbast. La han till rätta, fixade ännu mer stöd och sen kunde jag lägga mig igen. Men svårt att sova ändå.
Självklart vaknade Billy tidigt, och inte var han lika sugen som mamma på att sova mer. Vi gick upp efter en stund och då var nog klockan 7.20 😴 full fart på Billy hela dan igår. Vi var även ute en stund han och jag. Vinterjackan på och det var faktiskt skönt ute.



Känner att vinterjackan skulle ha behövts idag också! Den får komma fram snart 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0