målning

Idag har vi varit lediga.
Jag har börjat att måla i garderoben där uppe, vår lilla walk in-closet ☺ en strykning till så är det klart! Sen fattas bara en matta, hyllor och lite krokar så är det klart. Klädställningar och trådbackar har vi redan.
Min hjälpreda 💙 självklart använder vi bra grejer. Anza är ju det jag rekommenderar till kunder, så då ska jag såklart använda det också ☺


På eftermiddagen tog vi bussen till Kumla. Har tänkt ett tag att Billy ska få åka buss nångång så det passade bra idag. Lilla tröttisen ville sitta kvar i vagnen och somnade till en stund. Han vaknade när vi skulle gå av och så blev det lek en stund i både stora och lilla lekparken ☺


Sen mötte vi upp Christian för lite mat och vidare till Stanley där jag tatuerade mig 😃
Dessutom Christian som bjöd mig på den! 😊😚
Bild på den kommer. Det var 6 år sen jag gjorde min första tatuering så jag kom knappt ihåg hur det kändes. Fan så ont det gjorde i början.. haha! Men sen gick det bättre 😝



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad roligt! Vill jag se sen 😊👍🏼 vill med tatuera mig igen, men får bli när man har råd 😝

2015-10-20 @ 21:53:25
URL: http://lindamariesusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0