Nyfärgad

Torsdagkväll och här sitter jag med nyfärgat hår. Rött är fan den värsta färgen att färga. Iallafall om man gör det själv. Denna gång lyckades jag inte kladda ner mig så himla mycket 😄 jag var dessutom extra försiktig så jag inte skulle skvätta i badrummet. Handduk på golvet och över handfatet, haha! Sen sitta på knä på golvet och skölja ur över golvbrunnen. 😅

Idag har vi varit lediga. Och självklart när vi är det så vaknar Billy tidigt, runt 6 var den när Christian gick upp. Men vi gick nog inte upp förrens vid 7. Billy är en riktig liten tok, haha! Han ligger och pratar så mycket på morgonen och säger helt random saker. Imorse var det bl.a:
"Mamma tycker inte om chili?" och så sjöng han "skaka rumpaaa". Haha alltså!
Oftast är det något tokigt han säger på morgonen. Ibland tycker han att jag ska prata med han, och då säger han:
"Mamma prata mig". Men mamma är trött och vill sova 😉 men det går ju då inte så bra.

Mamma och Marie kom och hämtade upp oss förut och så åkte vi och handlade det mesta till smörgåstårtorna som mamma ska göra imorgon som vi ska ha på lördag när Christian ska ha sitt 30-årsfirande.
På Lidl ser Billy en mörkhyad man och säger direkt:
"Lindbääck!". (Han har ju då börjat tycka om Speedway och Antonio Lindbäck är favoriten).
Haha! Men det hade ju varit häftigt om det var han ☺

När Christian kom hem från jobbet så åkte vi en sväng till Ikea och Ö&b. På ö&b så ser jag att Billy dragit ner både blöjan och byxorna en liten bit så rumpan syns och sjunger:
"Skaka rumpaa". Många tokigheter för våran prins 😘

Nu ska vi alla tre gå upp och sova! Imorgon väntar jobb 11-20. Men först kommer mamma hit och fixar smörgåstårtorna, jag ska ta och fortsätta med dammsugningen och torka golven. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0