On my way

Passar på att skriva lite när jag är på väg till jobbet. Pluggat in hörlurarna och favoritlåtarna är igång ☺ gillar't!



Jag börjar inte förrens 12, men lämnade Billy på dagis vid 9 för de går på utflykt då på onsdagar. Tog bussen kvart i 10 till Kumla, gick in på Maxi och tog sen bussen nu halv 11 mot Marieberg.
Var tvungen att köpa hårfärg! Blev ju rödhårig igen för ett litet tag sen, men nu har det blivit en tjusig mörk utväxt + att det är så urtvättat, typ ljusrosa nästan blont. Snyggt 👍 tanken var att jag skulle färga igår men de hade inte den röda jag skulle ha på varken Ica eller Coop i Hallsberg. Så det kanske blir ikväll 😊

Det var några ord från mig idag 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0