walk in

Projekt 1 i huset är nu klart! (ok, förutom några krokar och kanske nån hylla över klädställningarna). Det är färdigmålat och igår la jag in mattan på golvet ☺ mysigt! 


Garderoben, som de som bodde här innan hade haft som ett litet sovrum.


Jag är nöjd hur det blev ☺ idag fick kläderna åka in där igen. 

Det är en liten prins som har vaknat innan 6 några dagar nu. Han har inte alls velat somnat om när mamma tyckt det. Så trött har jag verkligen varit de här dagarna.
Så snart är det dags att sova, så det blir lite sömn iallafall. Billy somnade i bilen på väg hem från mamma och pappa. Vi tog bussen dit idag efter lunch, och Billy var så nöjd. Christian kom dit efter jobbet.
Väl hemma så drog jag igång ett träningspass med Jillian Michaels 💪 tänkte att det var lika bra innan jag fastnade i soffan. Det är mycket svårare att komma igång då.

Nyduschad, och nu ska jag faktiskt ta mig upp till sängen. 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0